Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna www.ipstudio.fora.pl
Invisible Potato Studio - Mapping i Modding Source (HL2 CS:S TF2)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Następny MOD
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:34, 18 Sty 2011    Temat postu:

@Pan R:
ale w B66:O wracasz się od bramy głównej B66, nie?
@Morgan:
mniejsza o to, ważna jest idea: można zabrać coś z początku, co się bardzo przyda na końcu, tak jak z tym krasnalem w EP2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pan_R.
IPS Team


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:36, 19 Sty 2011    Temat postu:

Wolf480 napisał:
@Pan R:
ale w B66:O wracasz się od bramy głównej B66, nie?


No i co z tego? Jak B66, a B66:O to oddzielne aplikacje, która jedna nie ma wpływu na drugą, więc jak zatankujesz w B66, to i tak nie będzie zatankowane w B66:O, a przecież w B66:O tam wracamy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:30, 19 Sty 2011    Temat postu:

Ale w B66:O startujesz pod bramą główną koło ciężarówki, nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:28, 19 Sty 2011    Temat postu:

@Pan_R:
Wolfowi chyba chodzi o to, że w Outside dopiero możemy tankować. Ale nie jestem pewien ;x


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:39, 19 Sty 2011    Temat postu:

Dokładnie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pan_R.
IPS Team


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:57, 19 Sty 2011    Temat postu:

No ale nie będziemy w B66:O dopiero przenosić się do przyszłości, tylko już w B66 się to zrobi, a w B66:O się zaczynało będzie już po drugiej stronie lustra. W sumie po kiego grzyba osiągnięcia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:37, 20 Sty 2011    Temat postu:

Osiągnięcia to poroniony pomysł, a wyjście tak jak Pan_R. napisał, najlepiej zakończyć w B66, w momencie teleportacji czy przeniesienia. W końcu, B66:O to już na zewnątrz będzie, można niby jakieś klimatyczne intro zrobić ale to bez sensu po prostu to będzie kontynuacja B66 ale już na zewnątrz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:20, 20 Sty 2011    Temat postu:

W sumie macie rację. Jest tylko jedno ale:
Zepsujecie smutne zakończenie B66.
Oryginalnie, B66 miał się źle kończyć, tak że gracz wcale nie miał pewności, że coś będzie potem. Druga część byłaby dla niego zaskoczeniem, byłaby zupełnie nieprzewidywalna. Poza tym byłaby bardziej niezależna od cz.1 - możnaby zmienić plan, a i tak pasowałoby to do zakończenia B66.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:28, 22 Sty 2011    Temat postu:

Najlepiej zrobić w Outside krótki wstęp co się działo w poprzedniej części. Kamera powoli zbliża się do rozpaczającego bohatera i nagle coś go olśniewa. Zauważa mały panel kontrolny, wciska go i... Pokazuje się mały hangar z maszynką, nagle nadzieje powracają i akcja się zaczyna!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Morgan
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:20, 22 Sty 2011    Temat postu:

Chciałem zrobić tak że się trzeba będzie trochę cofnąć ale nie dużo bo w sumie na tym samym poziomie by to było tylko przed jedną windą trzeba by było skręcić w bok. I tam się dojdzie do hangaru gdzie trzeba będzie wejść do maszynki itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:10, 23 Sty 2011    Temat postu:

Ale bohater przypadkowo powinien odkryć to, np. Zaczyna strzelać histerycznie i trafia w przycisk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:24, 23 Sty 2011    Temat postu:

Albo coś takiego:
Bohater strzela histerycznie, trafia w hratkę vent. na suficie, a z niej wypada plan B66 z zaznaczoną sekcją TOP SECRET, a dalej to już wiadomo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:28, 24 Sty 2011    Temat postu:

Poczekamy na Morgana on wymyśli coś realniejszego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pan_R.
IPS Team


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:39, 24 Sty 2011    Temat postu:

Ja mu wcześniej sprzedałem taki pomysł, że przy tym napadzie histerii pojawiają się przebłyski, które przedstawiają mapę. Za każdym błyskiem jest zbliżenie na te TOP SECRET (na mapie ofkors). A dalej to wiadomo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:50, 24 Sty 2011    Temat postu:

Też dobre.
Jak Morgan wróci z obozu to się zobaczy, która wersja będzie lepsza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin