Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna www.ipstudio.fora.pl
Invisible Potato Studio - Mapping i Modding Source (HL2 CS:S TF2)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Następny MOD
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Morgan
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:43, 31 Sty 2011    Temat postu:

Zawsze mógłby znaleźć mapę przed sobą pozostawioną przez jegomościa który nie tak dawno ( 3lvl ) groził nam śmiercią, jeżeli zamiast pogodzenia się z losem będziemy próbowali uciec. Oprócz mapy będzie też krótka notatka od niego w której napisze, że skoro udało nam się dotrzeć aż tutaj, to nie da rady nas powstrzymać. Tak więc daje graczowi mapę. A gracz oczywiście zauważa taki szczegół jak Top Secret ( nie wiem jak to jest po niemiecku ) i cofa się troszkę by skręcić w bok. Tam wywala drzwi w kosmos i przechodzi do korytarza z tabliczką "Dzwon" ( po niemiecku oczywiście ale z angielskim napisem ) i... może skończmy tutaj moda B66 by potem móc zacząść B66:O ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:48, 31 Sty 2011    Temat postu:

Się przetłumaczy ze "Ściśle Tajne", spytam baby od niemca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pan_R.
IPS Team


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:57, 31 Sty 2011    Temat postu:

NAAAAAAAAAAAIN!
Moda kończymy jak się przenosimy do przyszłości. Wchodzimy do maszin, odpalamy maszin, w chwili przenoszenia trzącha się wszystko i rozjaśnia się obraz na biało, po czym ciemnieje i leci lista płac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:57, 01 Lut 2011    Temat postu:

To w końcu czyj to mod??? bo już się gubię...
Ja uwazam, że należy skończyć moda w takim miejscu, zeby gracz nie wiedział co będzie dalej. Mod nie powinien sprawiać wrażenia niedokończonego.

W sumie możnaby zrobić koniec moda w momencie wejścia do maszyny, pod warunkiem, że gracz nie wie gdzie wyląduje.
Problem może być w tym, że trzeba będzie dodać całkiem nową mapę do B66.

Propozycja Morgana ma to do siebie, że zakończenie uniemożliwia nierobienie drugiej części. Gracz wie, że coś będzie dalej.

Na początku była sugestia, żeby mod kończył sie pod zamurowaną bramą. Gracz myślałby, że histora źle sie skończyła, dopóki nie zagrałby w B66:O. To ma trzy wady: 1. jest sadystyczne Very Happy, 2. problem z wręczeniem graczowi mapy, 3. konieczność powtórzenia kilku map z pierwszej części w drugiej części.

Podsumowując, najlepszym zakończeniem jest stan zawieszenia Laughing

Co do top secret, po niemiecku też będzie "top secet".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Morgan
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:18, 06 Lut 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na początek chciałbym, aby ktoś sprawdził czy to działa i nie rozsadza systemu przy odpalaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin